Aardenburg - Eede - Oostburg - Sluis

Ledenservice

Ledenpas

Voor leden van KBO-afdelingen is er de KBO-Brabant Ledenvoordeelpas. Daarmee krijgt u aantrekkelijke kortingen op tal van producten en diensten. KBO Brabant werkt hiervoor samen met diverse landelijke partijen, waaronder zorgverzekeraar Zilveren Kruis, maaltijdleverancier Apetito en het KBO-Brabant Energiecollectief

Op zoek naar voordelige artikelen voor uit en thuis? Ga dan naar www.kbo-pcob-voordeel.nl. Hier vindt u een breed assortiment aan praktische artikelen. Van artikelen voor persoonlijke verzorging en hulp in de huishouding tot artikelen voor meer mobiliteit, training en therapie. Van slaap- en toiletartikelen tot boeken, cd’s en dvd’s, maar ook korting op uw zorg- of schadeverzekering(en) of een heerlijke maaltijdservice.

Bekijk hier al het KBO-Brabant LEDENVOORDEEL

Service-/Juristentelefoon voor juridich en notarieel advies

U kunt de Service-, Juristen- en Pensioentelefoon bellen met vragen op het gebied van wonen, zorg, welzijn, gezondheid en juridische zaken.

Stuur een bericht naar KBO-Brabant
Postbus3240
5203 DE 's Hertogebosch
of: info@kbo-brabant.nl

Stelt u uw vraag liefst schriftelijk of via de e-mail?

Wij zorgen dat uw vraag bij de juiste persoon terecht komt

Vergeet niet om uw naam, adres, telefoonnummer én uw lidmaatschapsnummer te vermelden als u ons schrijft, mailt of belt. Wij kunnen dan desgewenst zo snel mogelijk contact met u opnemen..